U kunt de pauze eenvoudig invoeren via de Sixt app. Ga hiervoor naar MIJN ACTIEVE ABONNEMENT > ABONNEMENT PAUZEREN en selecteer daar de gewenste periode. Zodra het voertuig wordt teruggebracht naar het SIXT-station, wordt het abonnement automatisch gepauzeerd aan het einde van de huidige abonnementsperiode. Om uw abonnement voort te zetten, haalt u uw voertuig gewoon weer op bij uw SIXT-station op de aangegeven hervattingsdatum.
Voorbeeld: Stel, uw volgende abonnementsverlenging is op 30 augustus om 9 uur 's ochtends en u wilt uw abonnement 3 weken pauzeren.
Laat ons via de SIXT-app onder MIJN HUIDIGE ABONNEMENT > ABONNEMENT PAUZEREN weten dat u uw abonnement wilt pauzeren vanaf de volgende abonnementsperiode en wanneer u uw abonnement weer wilt hervatten.
Lever uw voertuig in bij een SIXT-station vóór de verlengingsdatum op 30 augustus. De pauze is geldig vanaf deze datum. U kunt uw voertuig natuurlijk ook eerder inleveren, maar er vindt geen pro-rata terugbetaling plaats voor de resterende abonnementsmaand waarin niet is gereden.
Om uw abonnement te hervatten, haalt u uw voertuig gewoon weer op bij uw SIXT-station op de aangegeven hervattingsdatum.