Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
Klik op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek van de app en selecteer “Persoonlijke gegevens” of “Profiel” om uw persoonlijke gegevens te bewerken.
Hoe wijzig ik mijn SIXT share PIN-code?
Om uw PIN-code te wijzigen, gebruikt u het persoonspictogram in de rechterbovenhoek van de app en selecteert u “Persoonlijke gegevens”. Selecteer vervolgens “Wijzig PIN-code” en houd uw rijbewijsnummer bij de hand. Als je de optie “Wijzig PIN-code” niet ziet in de app, duidt dit op een inactieve klantenaccount. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice.
Hoe wijzig ik mijn betalingsgegevens?
Om uw betaalmethode te wijzigen, klikt u op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek en vervolgens op “Betaalmethode”. Hier kun je een nieuwe betaalmethode toevoegen of verwijderen.
Hoe verander ik mijn naam in de app?
We werken je gegevens graag voor je bij. Neem contact op met onze klantenservice en je wordt gevraagd om je rijbewijs, ID-kaart en een selfie opnieuw te uploaden via de app.
Hoe reset ik mijn wachtwoord?
Je kunt je wachtwoord eenvoudig resetten in de SIXT app. Klik op het persoonspictogram in de rechterbovenhoek, selecteer “Persoonlijke gegevens” en klik vervolgens op het pennensymbool naast “Wachtwoord”. Voer je oude en nieuwe gewenste wachtwoord in.
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door de knop “Afmelden” in de nieuwsbrief te selecteren.
Ik ben mijn rijbewijs kwijt. Wat moet ik doen?
Breng onze klantenservice op de hoogte. Je kunt je nieuwe rijbewijs later uploaden in de SIXT app.
Hoe annuleer ik SIXT share?
Als je SIXT share niet gebruikt, maak je geen kosten. Het is daarom niet nodig om je account op te zeggen. Het voordeel is dat je al onze producten kunt blijven gebruiken, of het nu gaat om autoverhuur, autodelen, ride hailing of micromobiliteit, wanneer je maar wilt.